23 lutego, 2024
Czy operacja zmniejszenia piersi powikłuje problemy zdrowotne?

Zmniejszenie piersi – domowe sposoby

Możesz zmniejszyć rozmiar swoich piersi za pomocą domowych środków. Te naturalne metody są dostępne w wielu formach, od herbat ziołowych do białek jaj. Niektóre osoby odniosły również wielki sukces z pomocą grzyba zwanego hoelen. Ten grzyb jest używany do produkcji herbat ziołowych na zmniejszenie piersi.

Białka jaj

Białka jaj zawierają ovomucin, białko, które stanowi około 3,5% białka jaj. Białko to ma dużą masę cząsteczkową i składa się głównie z węglowodanów i wody. Białko to jest odpowiedzialne za żelową strukturę białka jaja. Zawiera również dobrze zbilansowany skład aminokwasów.

Białka jaj są doskonałe do ujędrniania piersi. Możesz nakładać na piersi maseczkę z białka jajka dwa razy w tygodniu. Możesz również zmieszać je z sokiem z cebuli. Jest skuteczna na zmniejszenie rozmiaru piersi i nada Twojej klatce piersiowej jędrniejszy wygląd. Jest bezpieczna do zastosowania i zmycia, ale najlepiej najpierw zasięgnąć porady lekarza.

Białka jaj zawierają wiele różnych białek funkcjonalnych. Główne białka to owalbumina, ovotransferyna, ovomucin i ovomucin. Owomucyna jest stosowana jako suplement odżywczy i wiadomo, że hamuje wzrost komórek nowotworowych. Ovotransferyna i ovomucin mają właściwości przeciwbakteryjne i przeciwzapalne.

Zielona herbata

Nowe badanie sugeruje, że kobiety, które regularnie piją zieloną herbatę, mogą obniżyć ryzyko rozwoju raka piersi. Wyniki tego badania zostały oparte na wynikach dwóch badań kontrolnych przypadków, które zostały przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i Singapurze. Ponadto w trzech badaniach kohortowych przeprowadzonych w Japonii nie stwierdzono związku między zieloną herbatą a rakiem piersi. Nadal jednak istnieje wiele czynników, które mogą odgrywać pewną rolę.

Po pierwsze, zielona herbata zawiera antyoksydanty. Substancje te mogą zwiększyć metabolizm i zmniejszyć gromadzenie się tłuszczu. Ponadto regularne picie zielonej herbaty może pomóc Ci poczuć się pełniej i bardziej energicznie. Innym sposobem na zwiększenie metabolizmu jest połączenie zielonej herbaty z imbirem. Imbir może również pomóc w spalaniu nadmiaru tłuszczu w całym ciele. Aby uzyskać optymalne wyniki, pij herbatę trzy razy dziennie.

Istnieją trzy główne rodzaje herbaty: zielona, czarna i oolong. Każdy rodzaj zawiera różne ilości antyoksydantów. Jednak zielona herbata zawiera największe stężenie antyoksydantów. Związki te pomagają zwalczać wolne rodniki, które mogą uszkadzać DNA i komórki. Mogą być nawet czynnikami przyczyniającymi się do procesu starzenia. Zielona herbata zawiera również polifenole, które neutralizują wolne rodniki.

Szpinak

Badania wykazały, że spożywanie szpinaku w celu zmniejszenia piersi może zmniejszyć ich rozmiar. Zielone warzywo jest bogate w antyoksydanty, które zwalczają stres oksydacyjny i zwiększają produkcję endogennych antyoksydantów. Posiada również właściwości przeciwzapalne. Zawiera związek o nazwie b-ecdysone sterol, który redukuje tkankę tłuszczową i zmniejsza wydzielanie cytokin prozapalnych. Jest również przydatny w przypadku depresji, ponieważ stymuluje produkcję serotoniny.

Szpinak zawiera substancję zwaną betainą, która pomaga w kilku procesach ustrojowych, w tym w reprodukcji komórek i funkcjonowaniu wątroby. Wyższe spożycie betainy może również zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka płuc i zminimalizować negatywne skutki palenia. Wykazano również, że szpinak zmniejsza ryzyko zachorowania na raka piersi. Jest on również bogaty w wapń. Zawiera około 245 miligramów wapnia na filiżankę, a wykazano, że odpowiednie spożycie wapnia zmniejsza ryzyko rozwoju raka jelita grubego u mężczyzn.

Szpinak jest również doskonałym pokarmem zapobiegającym stanom zapalnym. Szpinak zawiera duże ilości antyoksydantów, które zwalczają wolne rodniki w organizmie. Te przeciwutleniacze mogą zmniejszyć ryzyko chorób sercowo-naczyniowych i obniżyć ciśnienie krwi.

Olej rybny

Według nowego badania przyjmowanie codziennej dawki suplementów oleju rybnego może zmniejszyć ryzyko zachorowania na raka piersi o prawie 30%. Suplementy te zawierają wysokie stężenie kwasów tłuszczowych Omega-3 i EPA. Kwasy te zostały powiązane z wieloma korzyściami zdrowotnymi, w tym ze zdrowiem serca i poprawą funkcjonowania mózgu. Suplementy te mogą być przyjmowane jako suplement diety lub przyjmowane w formie kapsułek. Wyniki pochodzą z badania przeprowadzonego w Fred Hutchinson Cancer Research Center, które objęło 35 000 kobiet po menopauzie i śledziło ich stosowanie suplementacji olejem rybnym przez okres sześciu lat.

Kwasy tłuszczowe omega-3 są dobre dla skóry, ponieważ pomagają zmniejszyć ryzyko wystąpienia chorób zapalnych. Badania wykazały, że kobiety otyłe mają większe ryzyko rozwoju raka piersi niż kobiety o prawidłowej wadze. Dzieje się tak, ponieważ kobiety z otyłością mają wyższy poziom stanu zapalnego niż kobiety o zdrowej masie ciała. Przewlekły stan zapalny powoduje uszkodzenie komórek i tkanek, a nawet może zmienić normalne komórki w nowotworowe. Dieta

Stosowanie zimnego okładu na tkliwe piersi może pomóc w zmniejszeniu stanu zapalnego. Jeśli stan zapalny jest zbyt silny, należy skonsultować się z lekarzem. Wybierz odpowiednie leczenie dla konkretnego przypadku i przestrzegaj go religijnie. Aby poprawić zdrowie tkanki piersi, spożywaj pokarmy bogate w witaminy i minerały. Dzięki nim zmniejszysz ryzyko powstania bolesnych guzków.

Zdobywanie regularnych ćwiczeń jest skutecznym sposobem na pozbycie się tłuszczu w piersiach. Pływanie może pomóc w ujędrnieniu tkanek piersi i zwalczaniu cellulitu. Utrzymywanie nawodnienia to kolejny ważny sposób na zmniejszenie złogów tłuszczu. Pomoże to Twojej skórze zachować elastyczność i zapobiec zwiotczeniu. Możesz zasięgnąć porady żywieniowej u dietetyka, który może przepisać Ci odpowiednią dietę.

Zielona herbata zawiera katechiny, które spalają tłuszcz. Regularne picie zielonej herbaty może pomóc Ci zmniejszyć rozmiar piersi. Nasiona lnu są również świetne dla piersi, ponieważ wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej. Mielone siemię lniane można spożywać codziennie rano na pusty żołądek.

Ćwiczenia

Jedno z najlepszych ćwiczeń na zmniejszenie piersi obejmuje różne ćwiczenia sercowo-naczyniowe. Ćwiczenia te nie tylko spalą tłuszcz, ale również ujędrnią mięśnie klatki piersiowej i zapobiegną ich zwiotczeniu. Możesz nawet użyć ciężarków, aby pomóc w wykonaniu tego ćwiczenia, które wymaga wielu mięśni brzucha. Najważniejszym aspektem każdego ćwiczenia na zmniejszenie piersi jest upewnienie się, że nie przesadzisz.

Kolejne ćwiczenie na zmniejszenie piersi wymaga hantli lub lekkiego ciężaru i jest świetnym sposobem na tonowanie piersi. Działa na mięśnie ramion, jak również na piersi. Najczęstszą odmianą tego ćwiczenia jest front-raise, który polega na podniesieniu ramion nad głową, a następnie opuszczeniu ich za głową. Następnie wróć do pozycji wyjściowej, aby rozciągnąć mięśnie. Powtarzaj to ćwiczenie przez trzy do pięciu zestawów po 10 powtórzeń.

Kolejne ćwiczenie jest podobne do poprzedniego. Zacznij od umieszczenia ramion na wysokości barków. Trzymaj łokcie na zewnątrz, ale upewnij się, że nadgarstki nie są zbyt oddalone od siebie. Wykonuj to ćwiczenie co najmniej dwa razy dziennie.

Olej z ryb obniża poziom estrogenów w organizmie

Olej z ryb był stosowany jako naturalne leczenie ginekomastii. Jest dostępny jako suplement i zawiera kwasy tłuszczowe omega-3, które pomagają organizmowi rozkładać estrogen i zwiększać poziom testosteronu. Jest również bogaty w przeciwutleniacze, które pomagają organizmowi usunąć szkodliwe wolne rodniki. Jeśli nie jesz ryb, spróbuj przyjmować niewielką ilość oleju rybnego wieczorem przed snem.

Niektóre kobiety przyjmują również suplement diety zawierający indol-3-karbinol. Pomaga on organizmowi przetwarzać estrogen i inne związki chemiczne znane jako fitoestrogeny. Związek ten znajduje się również w zielonej herbacie i warzywach krzyżowych. Związki te mogą mieć wpływ na zmniejszenie piersi, ponieważ pomagają enzymom organizmu rozkładać estrogen.

Ćwiczenia ukierunkowane na tłuszcz w klatce piersiowej i górnej części ciała

Ćwiczenia ukierunkowane na tłuszcz w klatce piersiowej i górnej części ciała mogą zmniejszyć rozmiar piersi i poprawić postawę. Ćwiczenia ukierunkowane na tłuszcz w klatce piersiowej i ramionach mogą również sprawić, że klatka piersiowa będzie wyglądała na bardziej napiętą. Jest tak dlatego, że mięśnie piersiowe wspierają Twoje piersi. Mięśnie klatki piersiowej można łatwo ujędrnić i ukształtować za pomocą różnych ćwiczeń.

Jednym z ćwiczeń, które działa na mięśnie klatki piersiowej i ramion jest wyciskanie na ławce. Możesz to robić z hantlami lub maszyną do ćwiczeń. Kluczem jest stanie z uniesioną klatką piersiową i łokciami zgiętymi pod kątem 45 stopni. Opuść się, aż ramię będzie równoległe do podłogi, a następnie popchnij się z powrotem do góry za pomocą stóp. Innym ćwiczeniem na tłuszcz w klatce piersiowej i górnej części ciała jest podnoszenie boczne. To ćwiczenie wzmacnia mięśnie ramion i klatki piersiowej oraz pomaga poprawić postawę.

Inne ćwiczenia zmniejszające rozmiar piersi to shrugs na barki i joga. Ćwiczenia te celują w mięśnie wokół piersi, aby je napiąć i usunąć tłuszcz z ciała. Wykonywanie tych ćwiczeń regularnie pomoże Ci zmniejszyć rozmiar piersi bez operacji.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *